1. kérdőív - a képzettségekről

Az első heti kérdéseink elsősorban a képzettségekre koncentrálnak - az átfogó, nagyobb mértékű jellegzetességektől a kisebb, konkrétabb részletekig.
A szavazásokhoz nem szükséges külön regisztráció, viszont az oldallátogatás lekövetett, így minden látogató csak egyszer szavazhat. Az adott kérdésre a választ a Szavazok! gomb lenyomásával lehet véglegesíteni, ezen utána már nincs mód változtatni.
A kérdőív nyitott marad, nincs időkorlátja - ha le fogjuk zárni, azt előre és külön jelezzük hírben.

A válaszaitok sokat segíthetnek a fejlesztésben, ezért ha lehetőségetek van rá, kérjük, hogy minél szélesebb körben terjesszétek a kérdőívet, mert minél több visszajelzésből vonhatjuk le a megfelelő következtetéseket, annál pontosabb eredményekkel dolgozhatunk. Bárki bárhogy be tud segíteni ebben, előre is köszönjük!

Akkor hát harcba, kalandozók! :)

1 - A közel 200 kiadott képzettségből hányat használtatok aktívan játék közben?

Az rpg fejlesztéseknek ma már komoly elméleti háttéranyagai vannak - akár a modellezésekre, akár az arányokra, akár a megközelítési módokra gondolva.
A régi alaprendszer elindult egy komplexnek tervezett képzettség-csomaggal, amelyet aztán folyamatosan bővítettek, és ebből, alakult ki a majdnem 200 képzettség.
Mi a "hasznos egyszerűsítés" irányelvét követjük - ebben adhat támpontot számunkra a válasz.
(itt maximum egy válasz adható)

2 - Mely harci képzettségeket használjátok a legtöbbet?

Az első kérdés bővített felméréseként szeretnénk átlátni a konkrét válaszokat is, a régi alapkönyv szerinti négy fő ágra bontva.
(itt maximum öt képzettség választható)

3 - Mely tudományos képzettségeket használjátok a legtöbbet?

Az első kérdés bővített felméréseként szeretnénk átlátni a konkrét válaszokat is, a régi alapkönyv szerinti négy fő ágra bontva.
(itt maximum öt képzettség választható)

4 - Mely világi képzettségeket használjátok a legtöbbet?

Az első kérdés bővített felméréseként szeretnénk átlátni a konkrét válaszokat is, a régi alapkönyv szerinti négy fő ágra bontva.
(itt maximum hét képzettség választható)

5 - Mely alvilági képzettségeket használjátok a legtöbbet?

Az első kérdés bővített felméréseként szeretnénk átlátni a konkrét válaszokat is, a régi alapkönyv szerinti négy fő ágra bontva.
(itt maximum három képzettség választható)

6 - Szerintetek mi különbözteti meg a barbárt a harcostól?

A régi rendszer egyes játékosok számára különleges képességeket is biztosított - a kérdés, hogy ki mennyire tekintette az adott karaktere egyedi jellegzetességének ezeket, ezt vizsgáljuk konkrét példával.
(itt maximum egy válasz adható)

7 - Szerinted mi különbözteti meg a fejvadászt a harcostól?

A régi rendszer egyes játékosok számára különleges képességeket is biztosított - a kérdés, hogy ki mennyire tekintette az adott karaktere egyedi jellegzetességének ezeket, ezt vizsgáljuk egy másik, konkrét példával.
(bármennyit bejelölhetsz)

8 - Mi a fontosabb szerinted?

A régi rendszer sok esetben különleges képességeket, képzettségeket adott bizonyos kasztoknak - a kérdés, hogy ezt ti, játékosok hogyan értékeltétek összességében.
(itt maximum egy válasz adható)

9 - Használtál olyan képzettséget, ami szerinted fontos, és semmilyen törvénykönyvben nem szerepel?

Mindenki tudja, hogy a régi rendszer mellé rengeteg házi kiegészítés született - a saját Yneve mellett sokan a saját rendszerüket is létrehozva ezzel.
Itt azt szeretnénk vizsgálni, hogy van-e olyan házi képzettség, ami hasznos lehet, de nem szerepelt a korábbi törvénykönyvekben.
(itt maximum egy válasz adható)